piątek, 10 stycznia 2014

Gdy wszyscy wokół kłamią, komu zaufasz?

Możliwe, że ktoś już się domyślił po tytule, że dzisiaj będę opisywać książkę pt. "Wybrani". Jest to moja ulubiona książka ale strasznie żałuję, że nie została napisana w narracji pierwszoosobowej. Przeczytałam też drugą część, która nosi tytuł "Dziedzictwo", a już w lutym wychodzi kolejna część "Zagrożeni"
Ewelina Lisowska napisała na temat książki; "To nie jest książka! To czarna dziura!..." i miała stuprocentową rację. Kiedy zaczniesz czytać, nie możesz przestać! :)

Główną bohaterką jest Allie Sheridan. Buntowniczka, która często wpada w tarapaty. Po kolejnej wizycie na komisariacie rodzice postanawiają wysłać ją do szkoły z internatem. Allie nie może powiedzieć przyjaciołom gdzie jedzie, nie może powiedzieć o tym nikomu. W szkole Allie dość szybko zawiera nowe znajomości. Dziewczyna zupełnie się zmienia. Zero wybryków i przykłada się do nauki. Jednak wszyscy wokół niej kłamią. Szkoła skrywa tajemnice, o których postanawia się dowiedzieć. 
W książce występuje również wątek miłosny, a właściwie trójkąt miłosny. Niektórych może to denerwować ale dzięki temu trójkątowi miłosnemu książka jest ciekawsza

Ograniczenie wiekowe; od 12

Moja ocena;
Książka jak najbardziej warta przeczytania! :) Wciąga i to bardzo, bardzo przyjemnie i szybko się ją czyta. Wiele zwrotów akcji, ciągle się coś dzieje. W niektórych momentach przechodziły mi po całym ciele dreszcze. Ja osobiście książkę po prostu KOCHAM <3

Jeżeli ktoś czytał książkę to proszę piszcie w komentarzach Wasze opinie :)

~Sztomberr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Jill