niedziela, 29 grudnia 2013

Żeby wszystko było jasne - zakładki. Co w nich jest??

Więc ten post będzie dość... Nietypowy. Zapewne nie masz czasu ani ochoty penetrować naszego bloga. W tym poście opiszę więc co możesz znaleźć powiem o nowych zmianach jakimi będą :
- Nowa zakładka
- Etykiety. 
ZAKŁADKI:
Mamy ich na naszym blogu sześć. 
1) Strona Główna - tutaj pokazują się nasze posty w kolejności chronologicznej. Właśnie na niej jesteś.
2) Propozycje - tutaj proponujesz mnie i Sztomber (wkrótce nowej autorce.) jakie książki mamy opisać/zrecenzować. 
3) Napisz do mnie na h.pl! - ta strona przenosi cię na twoją prywatną pocztę na howrse. Napisz tam do nas!!
Przypominam loginy autorek:
- Cafe Latte - jestem adminką
- Sztomber - niby na okresie próbnym ale dobrze się spisuje ;)
4) Książki - chcesz wiedzieć co opisałyśmy? Nie szukaj w postach/Archiwum! To zakładka dla ciebie!!
5) Autorzy - zakładka chyba mówi sama za siebie ;) masz tam nasie howrsowe loginy i pseudonimy którymi się podpisujemy. 
6) Wkrótce - to co opiszemy. Sztomber obiecała sięgnąć po Czerwień Rubinu - ja czytam Kod Królów ;) 

ETYKIETY:
Stworzę cztery:
- Recenzje - kliknij na tą etykietę a zobaczysz wszystkie recenzje. 
- Inne - w tej będą takie posty jak ten czyli informacyjne
- Leah - moje posty
- Sztomberr - posty dodane przez Natalia Sztomber

Każdy nowy autor = nowa etykieta. Nie będę więc o tym informować. 

Wszelkie pytania proszę pisać pod tym lub innymi postami. 

~Leah

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Jill