piątek, 27 grudnia 2013

Niech zabrzmi "Highway to Hell"

 Dziś opiszę książkę, którą może choć kilka osób kojarzy. Chodzi mi o książkę "Złodziej Dusz". Jest to jedna z nielicznych polskich książek,po którą sięgnęłam. Z tego co mi wiadomo części sa na razie 3, a już niedługo ma wyjść 4 :) Osobiście przeczytałam na razie pierwszą część, którą postanowiłam zrecenzować i jestem w trakcie czytania drugiej.

 Dora Wilk jest policjantką i wiedźmą w jednym. Ma 30 lat i mieszka w Toruniu. Jest jedyną kobietą w jej oddziale, no oprócz jej szefowej. Ma przyjaciela Witkacego, kilku wrogów i neutralnych znajomych.Praca w policji wbrew pozorom nie jest łatwa, Dora wraz z współpracownikami musi rozwikłać wiele zagadek, jedną z nich jest zabójstwo pewnej staruszki.Ma pewien dar, który ułatwia jej trochę tę pracę, ale jaki Wam nie zdradzę, sami przeczytajcie. Wszystko byłoby o wiele prostsze, gdyby nie komplikacje w jej pracy. Pewien nieznośny facet, na wszelkie sposoby próbuje utrudnić jej życie i wymyśla plotki na jej temat. Ale chwila jest jeszcze drugi świat. Świat magiczny, zwany Thornem. Dora inaczej nazywana Jadą nigdy nie chciała w nim zamieszkać i przyjeżdżała tam tylko po to, by spotkać się ze swoimi przyjaciółmi; Mironem- piekielnie przystojnym diabłem oraz Joshuą- nieziemsko pięknym aniołem. Oprócz kłopotów w Toruniu, Jade spotyka też wielkie wyzwanie w magicznym świecie. Pojawił się mag, który nawiedza ją w śnie i porywa istoty magiczne, jak i wampiry i wilkołaki, a następnie je zabija. Zadaniem Jady jest znalezienie maga, a reszta leży w rękach Starszczyzny. Czy Dora da radę przechytrzyć maga? Czy rozwikła zagadkę zamordowanej staruszki? Tego dowiecie się po przeczytaniu :)
Dore spotykają tez inne problemy i wyzwania, ma problemy z własnymi uczuciami i dowiaduje się wielu ciekawych rzeczy na swój temat.

Ograniczenie wiekowe;od 14 wzwyż

MOJA OCENA:
Sądzę, że książka jest warta przeczytania.Jest napisana prostym językiem, dzięki czemu bardzo szybko i przyjemnie się ją czyta :) Czytając książkę przenosimy się w zupełnie inny świat. Dużo zwrotów akcji, tajemnic, zagadek oraz wyzwań.Polecam osobom, które lubia książki fantastyczne! :)

~Sztomberr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez Jill